1 Otthon, édes otthon

Gyerekkorom kedvenc - és azóta is féltve őrzött - készletével (6374 Holiday Home) sokat játszottam úgy, hogy az a mi házunk, és mivel egy társasházi lakásban nőttem fel, jó volt arról álmodozni, milyen az, amikor a kertben grillezünk, vagy hogy a gyerekszobám az emeleten van és a tetőtéri ablakon át lehet kukucskálni a csillagos eget. Meg hogy saját postaládánk van és az autónknak külön védett parkolóhely jut, nem kell az utcán árválkodnia.
Van, aki nem álmodozik, hanem megépíti azt a házat, ahol él családostul, hétköznapi szokásokkal.
Így tett Katja Woerz.





De olyan is van, aki elköltözik, ám szeretne emlékezni a szép pillanatokra, ezért megépítteti a házát legóból egy profival, például Sean Kenney-vel.


Nektek volt olyan készletetek, amivel otthonosdit játszottatok? Esetleg azért vágyódtatok ( vagy most felnőtt fejjel vágyódtok) egy szettre, mert nagyon emlékeztetett a családi fészekre vagy valami személyes, gyerekkori élményre? Megépítettétek a saját házatokat, autótokat, feleségeteket, macskátokat?

l Képek az elsőhöz itt,  a másodikhoz itt. l

1 megjegyzés:

  1. Haláli, ahogy a háziasszony végigvezet a házon.
    Az elsőnél megvan a projektor+feltekert vászon? Üt:)
    A hol csempézett, hol bütykös kivitel jópofa, nekem tetszik.
    És végül, de nagyon nem utolsó sorban, a tetőtér-beépítés isteni.

    A második pazar, de valahogy mégis egy rá alig valamiben hajazó dolgot juttat eszembe, ezért globalice nem tetszik:

    http://mrw.blox.pl/resource/legoauschwitz.jpg

    Végül némi válasz: gyerekkoromban másolatot és álmot is építettem, aztán szülőként segítettem hasonlókban:)

    VálaszTörlés