0 Hátoldali legózás

A mai napon a megunhatatlan Town-készletek házaiból tallózunk, szemünket az 1988-ban Leisure altémában megjelent 6349-es Holiday Villára vetjük.

via Brickset
Az alapmodell egy "még rendben tartható, nem vagyok a rabja" nagyságú telken helyezkedik el, az alaplapon selymes pázsit és kikövezett út osztozkodik a vidám kis nyaralóval.

A hangulatos házikó 3 részből áll: 2/3-ad részt maga a nyaraló adja világos nappalival, mellette a tetőteres rész alul konyhával, felül hálóval, az 1/3-ad rész beálló néven marad a családi napfénytetős sportautónak. Mindezt megnézhetjük részletesebben a fedlap belső oldalán.

via Flickr
Fordítsunk képzeletben a dobozon, nézzük, mit rejt a hátoldal.

via Flickr
Épületvariációk következnek. Balra fent egy aprócska, inkább üzletnek mondható valamit találunk, igazából semmi extra. A mellette lévő képen már sokkal izgalmasabb látvány fogad minket: emeletes épület két szinttel (ebben a szériában ez felhőkarcolónak számít), az oldalon lévő kis részegység funkcióját még nem fejtettem meg, de látványos. Míg az előző verzióban nincs átépítve az autó, itt egy kabrióval áll rendelkezésre.
Tovább haladva 3 képecske mutatja be a mini Praktikernek nevezhető kertészeti és növényboltot. Nagyon jól eltalált a hátul nyitott árudarész, ez szerintem még önálló készlet is lehetne némi matricázással megspkélve - én még napernyőket is kitennék, ha már van egy alapból a készletben.
Az utolsó modell nagyjából az alapverzió hangulatát adja , nyaraló kiülős, napozós résszel és egy újabb kabrió.
Ismét csak nem csalódtam az alternatívákban, hiába, ez az aranykor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése