2 Lone Ranger

Megjelentek és nagyon biztatóak a képek a jövőre induló Lone Ranger téma készleteiről. Lássuk, mi kerül dobozba 2013 tavaszán.

79106 Cavalry Set
79110 Danger in the silver mine
Ez a bánya téma úgy tűnik bejött a City-nél, nekem különösen a bányavonat tetszett.

via Brickset

79107 Comanche Camp
79108 Stagecoach Escape

via Brickset
Ezek sem rosszak, de a nagy favorit most jön. Western vonat !!!!!!!!!!!
79109 Colby City Duel
79111 Train Chase

via Brickset
Nem kedvenceim a licensz  témák szettjei (kivéve a Star Wars-ot, a többi számomra felejthető), de azt kell mondjam, nagyon jónak ígérkezik ez a vonal: igazi puskaporos hangulat, jó és rossz fiúk üldözik egymást, ahogy azt kell. Talán nem túlzok, de méltó folytatása lehet a Western vonalnak.
Sajnos a CUUSOO-ra felkerült Modular Western Town-t kiütötte a nyeregből ez a téma. Pedig talán belefért volna valahogy, ki tudja...

2 megjegyzés:

  1. CUUSOO-ból állítólag megvalósul a Vissza a jövőbe készlet. Arra nagyon kíváncsi leszek, arra szükségem van. :-)

    A fenti sorozat sem rossz, bár az ára biztos büntetni fog.

    ui.: én igazából egyik licencelt sorozatot sem bírom (na jó, a Verdák nem rossz), de a mélypont a Tini Ninja Teknőc. Attól rosszul vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszettek a LOTR szettek is, bár áruk miatt nem neveztem be egyre sem. Ez viszont tényleg a régi kedvenc, a Western vonal másolatai, amiknek a polcon a helyük. Sajnálom, hogy licencelt téma, mert így ismét drágábbak lesznek az amúgy sem olcsó készletek.

    D.

    VálaszTörlés