2 Ádvent Heartlake City-ben 19. nap

Tizenkilencedikére vajh' mi jó vár reánk? Ellenőrizzük le a karácsonyfától balra, a hóangyalkát készítő lánynál.


Kipattintván a fedelet, szomorúan szegényes képet láthatunk. Egy Friends-szütyő az – önmagában. Legalább egy fél minifig lenne hozzá, de nem így van.


Azt hittem, nejlonba rakta a LEGO, de – nekem legalábbis – csőrgősben érkezett.


Hatalmas kupac hullik ki a csomagból, melynek elemeit összeszámolvan egyet kapunk eredményül. Következtetés: ma sem építünk.


Szubjektív értékelésem: 1/5 – Karácsonyra ez nekem nagyon nem hiányzott. Jópofa kiegészítő, de kb. kettő darab halványkék dísz együtt már üti, és ugye abból elég nagy kupacot adtak. Nagyon kevés. Ha pl. 3 extra színben lett volna a mai pakkban, akkor nagyon jó pontot kaphatot volna, így csak azért nem nulla, mert mégis Friends-tartozék, és a cipzár nagyon menő rajta.

Minitörténet:
A lányok döntésre jutottak: nem lehettek addig biztosak a csomag tartalmának épségében, amíg saját szemükkel nem látták azt, így óvatosan elkezdték levenni a fedelet a küldeményről.


Nagyon meg voltak hát elégedve, amikor a csomag kibontása után egy teljes épségben pompázó, Louis Vuitton remekműre megszólalásig hajazó, ám a helyi manufaktúrában nagy gondossággal készült – és heartlake-esített – retikült sikerült kiszabadítaniuk a papírfogságból. Tekintettel arra, hogy Christina már rendelkezett egy ilyen darabbal, örömmel vették a második példányt, hisz így már mindketten ugyanolyan kiegészítővel lejthetnek majd Heartlake City utcáin.

2 megjegyzés:

  1. Eredetileg ki akartam várni az ablakok nyitogatásának végét, de nem bírom tovább magamban tartani: ez a Friends andventi kalendár szerintem egy marék molylepkét sem ér.

    Ez egy nagy nulla színes-szagos csomagban.

    Sajnálom, de én így látom... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted, hogy megírtad, holnap úgyis világvége, tehát nem is jutunk a nyitogatás végére :))

      Viccet félre téve, nekem se jött be, nagyon lehúzás szagú az egész. Attila majd értékel a végén egy jót.

      Törlés