7 Ádvent egymásnak 1. nap

Hogy ne legyünk ennyire hivatalosak, bemutatjuk Tier és párjának, Eszternek alkotásait, akik félredobták a hivatalos készleteket és saját maguk építenek egymásnak. Fogadjátok szeretettel!


Sziasztok,
Tier vagyok és idén úgy döntöttünk Eszterrel, hogy egymásnak készítünk ádventi naptárat. Piros háttérrel az általam Eszternek készített naptárat mutatom meg, zöld szín előtt pedig Eszter naptárát követhetitek majd.
Az első napon egy cicával indulunk, mert Eszter és én is igen kedveljük őket. A jelenlegi lakásunkban, ahol nemrég óta lakunk, a szomszéd cicája már barátkozik velünk, járt már a lakásban is :)
A cirmos szemeit kitaláltam, a többi elem adta magát.

T -> E
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interaktív ádventi naptárat kaptam! A csomagban nem volt klasszikus építési útmutató vagy fénykép, hanem annyi állt benne: "Anya, Apa és a kisfiú az asztalnál vacsoráznak." Szerintem egy folytatásos történetről lesz szó idén decemberben. Az interaktivitás jó ötlet, de nagy melléépítéseknél kérhetek fényképes segítséget is : )

E -> T

7 megjegyzés:

  1. Tier! én elgondolkodnék a célzáson ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan melyik célzásra gondolsz? :)

      Törlés
    2. :-) A CSALÁDI pulykavacsorán!

      Nagyon jók!

      Törlés
    3. Okééé és ki mondta nektek, hogy nincs 8 db gyermekünk?
      Vagy figyeltettek és C típusú Kockagenerációs átvilágításon estünk át? :)))




      Törlés
    4. EZ jó! De ha lenne 8 gyerek, nem hogy legózni, de még egymásra sem lenne időtök :-)
      A figyeltetés alap, aki ránéz, rákacsint vagy csak véletlenül ráklikkel az oldalra, arról minden kiderül és onnantól kezdve nincs menekvés :-D

      Törlés
  2. 8 gyerekkel 90 adventi kalendáriumról küldenél képeket - mindenki mindenkinek ugyebár. Lenne duplotól technicig minden :)

    VálaszTörlés