3 Hátoldali legózás

E heti legóörökségünket egy nem annyira ismert (legalábbis nekem) promóciós készlettel bővítjük. Egyértelműen az alternatívák miatt van helye a gyűjteményben, de persze az alapmodell sem rossz.
Amikor rákerestem a készlet adataira a Brickseten, csodálkoztam, hogy ilyen "fiatal". Ez a fajta építés, lépték régebbi időket idéz, de az épített hajótest mindenképp nagy értékkel bír. Jöjjön hát 1990-ből a Promotional téma Ferries altémájának 1998-as számú Silja Line Ferry szettje. Horgonyt fel!


Az alapmodell tehát egy komphajó, inkább modellszerű az építmény, az Architecture téma darabjaira emlékeztet, és ezt nem véletlenül mondom. Fordítsuk meg a dobozt!




A bal oldalon és a középső blokk alsó képén a kompra fel- és leszállást láthatjuk. A középső részen egy versenyautó párt, illetve egy motorcsónakot találunk, utóbbi pofás kis darab. Az igazán izgalmas alternatívák a jobb oldalon tanyáznak. Egy utcarészlet fent és egy repülőtér lent. Utóbbi egészen egyszerűen zseniális nemcsak az épület, de a repülő miatt is (ez juttatta eszembe az Architecture-t).
Az alapmodell és a B-verziók egyszerűek, letisztultak, ennél kívánni sem lehet jobbat ebben a stílusban.

3 megjegyzés:

  1. Néztem, de nagyon nem tudok biztosat mondani. Azok az ablakok nyomtatva vannak? Nekem legjobban a repcsi bejárat tetszik (nem tudom hogy hívják), szerintem ötletesen van megoldva.

    Juteszembe, minifig végigjátszás érdekel (ma jön a futár pár ezzel azzal, ezért kérdem)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ama ablakok nyomtatva:
      http://www.bricklink.com/PL/3009pb001.jpg?0

      Továbbá kismillió matrica:
      http://www.bricklink.com/PL/1998stk01.jpg?1

      Törlés
    2. Ismét köszönettel tartozok neked!

      Törlés