6 Elfeledett matricák

A LEGO a készleteken kívül sokféle jósággal lát el minket, ezek között - valljuk meg - vannak kevésbé jól sikerültek is. Nem ide tartoznak azonban az építési ötleteket tartalmazó Idea Book-ok. Ezek szemrevételezésére majd később kerítünk sort, most csak egy részletre térek ki, a bennük rejlő matricaívekre - a teljesség igénye nélkül. 
Teljes lázban égtem, amikor nyáron rábukkantam egy eladó LEGO Idea Book 6000-re, a leírás szerint  a matricaív is teljesen hibátlanul megvan. Erről van tehát szó:

A kép magáért beszél
A 200-as füzetecskében ez bújik meg:


A 250-es ötletkönyvecskében ez lapul:


A 260-asban pedig ez:


Ezzel csak egy dilemmám van. Nem vagyok benne biztos, hogy ha meglenne bármelyik is, akkor felragasztanám. De akkor meg csak egy fiók mélyén őrizgetném nagy gondoskodással, aminek nem sok értelme van.
Nektek megvan valamelyik? Ha igen, felhasználtátok a matricákat vagy vitrinben őrzitek?
(Az Idea Book-okat meg majd jól megnézzük egyesével, azért nem tettem ki semmilyen linket :))

l via Luisfront l

6 megjegyzés:

  1. Ó a 6000-es nagy kedvenc. A gyár kis változtatással szolgál legóváros nehézipari központjaként rég óta. Matricaívben én szépen felragasztanám, utána matricázva tárolnám ha esetleg szétszedésre kerül az alkotás. Persze nekem van kb 2nm utángyártott town matricám a szekrényben és "apa legójával" is rendszeresen szoktunk játszani, szóval nem vagyok igazi gyűjtő. (Persze ha lenne egy kis régi MISB lyukas-zacskós készletem, azt megtartanám de csak hogy rájárhassak szagolgatni :D, a nagy vigyázokrávitrinbentartom gyűjtés távol áll tőlem)

    Ha arra gondolok, hogy esetleg az ideabookban rejlő hátoldali legózásból az eddig látott alapossággal láthatunk fotókat, előre összefut a nyál a számban :)

    VálaszTörlés
  2. Egy Idea Bookban olyan cuccok vannak, hogy nekem is csak csorog a nyálam. De én azt is nagyon szeretem, hogy az eredeti összeállításban vannak a készleteim, így nincs szívem szétszedni őket. Ezért csak nézegetem a könyveket.

    VálaszTörlés
  3. A matrica nehéz döntés. Amikor készlet mellé kapja az ember, általában természetesen felragasztja. Amikor azonban ilyen ívben jön, sajnálja elhasználni őket... :(

    VálaszTörlés
  4. Sajna én nagyon semmibe nézem a matricát, ezért valószínűleg felragasztanék szép sorban mindent, ami tetszik, a maradék meg menne a fiók aljára. Az Idea Bookok és benne a matricák mindenesetre nagy jóságot képviselnek.

    VálaszTörlés
  5. Azt tudjátok,hogy a 260-as Idea Book hamburgeres és üdítős matricája melyik készlethez van?A válasz ehhez:
    http://peeron.com/inv/sets/6683-1?showpic=1302

    Azért érdekes dolog ez mert ez az Idea Book 1990-ből való a készlet meg 1983-as:)

    Luisfront révén meglett a 260-ast :)) Köszönet érte:)

    Én valószínűleg 1.3 matricát fel fogok használni,szigorúan régi készlet felújítására :)

    VálaszTörlés