0 Ádvent LEGO City-ben 0. nap

Tavaly vettem meg életem első legó ádventi naptárját, méghozzá az első Star Wars-osat (7958) és bár pofátlanul drága volt csak remélni tudtam, hogy nem lesz kidobott pénz az ablakon. Szerencsére nem így lett, baromira élveztem. Gondoltam idén témát váltok, legyen valami városi, de az idei tűzoltós vonal valahogy nem vonzott, úgyhogy beszereztem a 2009-ben kiadott 7687-est.



Komolyan izgultam, hogy milyen kép tárul elém, ha kibontom. Hát ez.

Ilyen havas alaplapot igaziból (legóból) is elfogadnék
Az ablakok itt fognak nyílni.

A 2009-es év City-készleteiből jópárat megtalálunk a képen, a karácsonyfa-építési terület a munkagépekkel és a hótakarítás nagyon jóra sikeredett. Összességében nagyon hangulatos, kicsit sajnálom megbontani. De nincs mese, holnap nyílik az első ablak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése