4 Mutáns licensz

Vegyes érzelmekkel fogadtátok tegnap a legújabb licensz témáról szóló hírt. Nem csodálom. Eddig csak vaktában kritizáltunk, de most már vannak képek is.

A Négyek. Annyira nem is tűnik rossznak.

Leonardo
Raffaelo

Donatello
Michelangelo
További szereplők:


És az első készlet.
(2013-ban öt számjegyűek a készletszámok, amikbe jól bele fogok gabalyodni írás közben.)

Az a pizzás autó nem is rossz...
Kommentben nyugodtan morogjatok vagy éppen örüljetek!
l via fbtb. flickr galéria l

4 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a készlet rettenetes. Egyáltalán mi ez? O.o Azt hiszem, eddig már nem jutottam el a rajzfilmsorozatban, de a gonoszok közül Shredder kivételével senkit nem ismerek, én lemaradtam Beebopnál és Rockernél.

    A teknősök viszont kellenek, nincs vita. És az a katanás szellemfejű izé tökéletesen illik bármelyik keleti ninjás-szamurájos MOC-ba!

    VálaszTörlés
  2. A Shellraiser a teknőcök mindennapi használatra szánt, többcélú szállítójárműve az idei, Nickelodeon-on futó sorozatban. A legelső sorozatban (talán 80-as évek vége, 90-es évek eleje) egy sárga-zöld VW Transporterük volt - kisebb átalakításokkal.

    A fekete szellemfejű izé Zúzó seregéből való katona, a világoskék hapsi pedig Krang gazdatestje, aki a Technordome-ból (http://i973.photobucket.com/albums/ae220/tonemaster21/tmnt2/technodrome3.jpg) irányítja a műveleteket.

    Picit rajta voltam a TMNT-n nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bíztam benne, hogy válaszolsz :), nekem sem rémlik ez a járgány.
      Akkor viszont a VW Transportert is unják már a LEGO-nál :)

      Törlés
  3. Köszönöm :D
    A Nickelodeonról kb. annyit tudok, hogy ott ment az Aang legendája, ami egyébként szintén volt LEGO sorozat, 2 készletet ért meg, rettenetes design-nal és rémisztő figurákkal. Ennek ellenére a mai napig aranyáron mérik, ha valakinek van eladó, szóljon ;)

    VálaszTörlés