7 Mutáns licensz 2.

Az első Tini Nindzsa Teknőcök készlet kapcsán más is csodálkozott - szerencsére nem csak én -, hogy milyen járgányt pakoltak bele a LEGO tervezői az első dobozokba. Arodostoi - a mi legnagyobb szerencsénkre képben van TMNT-vonalon - kommentben felvilágosított minket a jármű típusát illetően. Ott megemlített egy másikat is a '80-as évekből, aminek most elkészült egy házi változata. A nagy VW őrület kapcsán nem is értem, a LEGO miért nem ezzel a típussal rukkolt elő. Ám ami késik, nem múlik.

Teknős figek majd jövőre



via LegoJalex Eurobricks

Újabb két készletről lehet találni képeket a Brickseten, csak éppen a LEGO logó hiányzik a "dobozról", de nyilván hivatalos az információ, ha már ide kipakolták.
79102 Stealth Shell in Pursuit


79103 Turtle Lair Attack

Tényleg ez a baj ezekkel a licenszkészletekkel. Ha az ember nincs tisztában az adott film, képregény karaktereivel, sztorijával, akkor teljesen érdektelenek ezek a szettek. Vagy csak én érzem így, és van potenciál ezekben a készletekben a háttér ismerete nélkül is? Ti mit gondoltok?

7 megjegyzés:

  1. A második készletből az összes minifig instant get kategória (na jó, a feketének a feje kuka), ezen kívül tetszik a nyomott mintájú (? - ugye nem matrica, légyszilégyszi) csigalépcső-fok. Maga a készlet sajna teljesen érdektelen, akárcsak az első és a múltkori pizzaszállítós :(

    VálaszTörlés
  2. A magyar nyelvű képregényt már előbányásztam. Holnap a munkahelyen beszkennelem a VW kisbuszt mutató oldalt.

    VálaszTörlés
  3. Én olvastam 3-4 könyvet, egész jók voltak, aztán annyi. Engem nem nyűgöznek le. Eléggé valószínű, hogy nem veszek meg egyet sem. Viszont ez nem minden licenszes cuccnál van így. A 9469 egész jónak tűnik, pedig nem ismerem a LoTR-t.

    VálaszTörlés
  4. Nem szégyellem bevallani, hogy 2 tininindzsás könyvet nyáron elolvastam. Mindjárt 30 vagyok. Problem?
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Max annyi baj van vele, hogy a köztudatban (mint a LEGO) gyerekes dolognak könyvelik el, akár már 10 éveseknél sem menő, ha meg mások szerint nem az, akkor nem foglalkoznak vele. Melyik volt az a kettő? Mivel nem vagyok túlságosan jártas, nem tudom van-e több író, én Dave Morris félét olvastam.

      Törlés
    2. Dave Morris stimmel. Az egyik valami vadnyugati sztori volt, asszem Hatlövetűk és dobócsillagok volt a címe. A másik meg Végtelen űr vagy égbolt.

      Törlés
    3. A Hatlövetűk és dobócsillagok tetszett legjobban. Annak a sztorijára még emlékszem, a Végtelen égbolt és az Eltemetett kincs már elfelejtődött. (Ebből kiderül, hogy a 6 könyv közül 3mat olvastam.)

      Törlés