10 Licenszek éve lesz 2013?

Azért remélem nem, bár viharos gyorsasággal jönnek a hírek...
Nem akármilyen promóciós készlettel vált immár hivatalossá, hogy 2013-ban újabb licensz téma érkezik, a Teenage Mutant Ninja Turtles (Tini Nindzsa Teknősök). Mivel kedvenc ételük a pizza, mi is lehetne jobb kedvcsinálónak egy szelet legópizzánál?
Én magam nem sok részt láttam a nem tudom melyik szériájú rajzfilmből, de arra emlékszem, hogy általános iskolás osztálytársaim némelyike teljesen odavolt a 4 művészért, akik fröccsöntött formában ott álltak a padjukon kabalaként sok-sok órán át és segítették őket dolgozatírás közben.
Természetesen mindenki arra kíváncsi, hogy a páncélos, fanyar humorú bűnüldözőket hogy önti figformába a LEGO, na meg hogy milyen témájú készletekkel rukkolnak elő. 
Ti mit szóltok: kell ennyi licensz? Jók a témaválasztások?



l via Brickset, fbtb.net l

10 megjegyzés:

  1. Mit is mondhatnék... Én nem örülök neki. Azt meg pláne nem értem, h miért pont a teknőcök, én azt hittem, h ez a sorozat már rég lecsengett.

    Amúgy nem bánnám én a dolgot, ha lenne egy jól elkülönített licence rész (ide mehetne évente 1, max. 2 vett téma) és lenne egy általános rész, amivel minden gyerek jól el tud játszani (mint a régi city, castle stb.)

    De manapság ugye inkább az van, hogy nyomatják a rendőr, tűzoltó vonalat (a rendőr különösen tetszik a dánoknak) és mellé adják választékként a sok túlárazott SW, LOTR, Hobbit, Szuperhősök, stb. készleteket, amikkel nyilván betegre keresik magukat, de úgy érzem, hogy ezek inkább a gyerekek hülyítését szolgálják csak, minthogy valós élethelyzeteket tudnának otthon "szimulálni" anyuval, apuval építkezve. /A Ninjagot meg sem említem, az meg aztán egy rémálom ráadásul animációs filmmel megspékelve, amit még a tv-ben is adnak...IMHO/

    Miért nem lehet kiadni pl. egy újságos bódét? Egy fagyist? Olyan dolgokat amivel valóban fel lehetne építeni a kisvárost, mert sajna a mai választékból ez nem fog összejönni. Ez van, feleslegesen is kesergek itt. Még jó, h van vatera, onnan lehet venni régi készleteket. :-)

    VálaszTörlés
  2. Teljes mértékben egyetértek az előttem szólóval.
    Borzalmas ez a szerencsétlen rendőr-tűzoltó vonal is. Az a kérdés merült fel bennem, hogy: De miért ? : )

    Minifigurával minden OK ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kérdésedet, minden rendben van :)

      Törlés
  3. Ez van, Urak, el kell kezdeni a saját várost megépíteni, ehhez a lego készletekre viszont csak alapanyagként kell tekinteni.

    Tényleg nem tudom, hogy mibe kerülne valami eredeti ötlettel előállni és nem majmolni ezt a sok hülyeséget. A friends téma nem a kedvencem, de az legalább tartalmaz valami szürkeállományt.

    Morgok itt lfekvés előtt :-)

    VálaszTörlés
  4. Na akkor, hogy legyen a másik oldalról is valaki. 30 éves fejjel nosztalgiával gondolok a hazánkban a 90-es évek elején megjelent Tini Titán Teknőcök képregényre, aminek szinte minden számát elolvastam, a rajzfilmeket pedig egyenesen imádtam. Zúzó, Szecska mester, Kreng, párhuzamos dimenzió, pepperónis pizza.
    Valószínűleg nem fogok sem fagyisbódét, sem újságos standot építeni a TMNT készletekből, de egyet biztos (ha másért nem a nosztalgia kedvéért) meg fogok majd venni. (Azt hiszem azért vették elő pont most ezt a licencet, mert jövőre megint lesz mozifilm).

    A Ninjago vonalnak a járművei szintén kedvenceim az elrugaszkodott fantázia miatt. A 2506-os SkullTruck fő helyen van a polcomon. (Ennek szeretete szintén a 90-es évek elejére vezethető vissza, amikor a Super Channel adta a Monster Truck Race-eket).

    A 2013-as egyes rendőr / tűzoltó készletekről a kínai Lego-utánzatok járművei jutnak eszembe. Valahogy olyan nem európaiak. Nem tudok mást mondani rájuk, mint bumfordiak. Viszont a rendőrHummer az osztott kinézetű, 6 stud széles ablakkal tuti kell majd!

    VálaszTörlés
  5. Amikor újra legózni kezdtem (nem volt régen, idén márciusban), nagyon nem értettem ezt a liszenszmániát. Aztán kaptam egy Prince of Perisa készletet, vettem egy Karib tengerest, majd Gyűrűk urát. És azt kell mondjam, teljesen elvesztem. Ezeknek a készleteknek a minifigurái valami csodálatosak, számomra messze verik a "sima" figurákat mind megvalósítás, mind kombinálhatóság szempontjából. Ha pedig nem kiállítani akarja valaki a gyűjteményét, akkor a kockák nagyon jók bázisként, az egyedi kiegészítők pedig mindig jól jönnek.

    Oké, egy TMNT nem feltétlenül ez a kategória lesz, én sem egészen értem, miért most adják ki, azért a régi mozifilmek sem voltak olyan fergeteges sikerek. Ha ennek ellenére is azt hozták ki a gazdasági számítások, hogy megéri, akkor tutira van valami oka :) A négy teknős és Shredder nagyon tetszik, a nagyranőtt pocokkal (??) nem tudok mit kezdeni.

    A Hobbit készletek nagyon tetszenek, pedig első körben egyáltalán nem érdekelt.

    A Superheroes vonal egyáltalán nem vonz, viszont pont tegnap került a kezembe egy közepes méretű készlet, Rozsomák helikoptere és azt kell mondjam, hogy ha félreteszem a figurágak, akkor a gép állati jól néz ki, a színvilága egyedi és nagyon látványos.

    A rendőrös-tűzoltós vonal egyáltalán nem érdekel, de vannak benne olyan dolgok (jellemzően a járművek és figurák), amelyek nagyon tetszenek. Biztos vagyok benne, hogy ha valaki nagy várost épít, akkor elfér belőlük néhány.

    A Ninjago rétegtéma, nekem az "építős" készletek (tűztemplom, dojo) nagyon tetszettek belőle, a csontvázak rémisztően rosszak, a kígyók viszont szuper jók. Nem tudtam mit szólni hozzá, így múlt héten megnéztem az animációs filmet és szerintem kifejezetten jól sikerült. A téma ellenére nagyon barátságos (értsd, nincsenek hullahegyek, van benne jellemfejlődés, jópofa humora van). A pörgettyűs játék pedig intelligensebb, mint az egyeduralkodó Bakugan.

    Amiről eddig nem sok szó esett, az a Legend of Chima, így elsőre Ninjagós ewokoknak tűnnek, meglátjuk, mi sül ki belőle :)

    Szóval nekem tetszik amerre a LEGO halad, el kell fogadni azt, hogy ha valaki kizárólag egy témát akar építeni, akkor vagy behúzza a gyengébb készleteket is, vagy pedig átnyúl más témákhoz és beemeli a neki tetsző dolgokat onnan.

    VálaszTörlés
  6. Nagyra nőtt pocok = Szecska mester (aki csatorna patkány, a teknőcök morális és fizikai felkészítője)

    VálaszTörlés
  7. Ne szívass, hogy EZ Szecska? O.o Ez egy szteroidokkal felpumpált pézsmapocok, nem a bölcs öreg, hajlott hátú mester az elmaradhatatlan bottal a kezében >.>

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hétvégén elő kell keresnem a régi képregényeket, hogy teljesen képben legyek a TMNT sztorikkal.
      Tuti ez a Szecska mester, mert a netre kikerült képek fájlneve splinter.jpg (ami ugyebár az angol megfelelője).

      Törlés
    2. Hála az égnek nem Szecska. A neve Dogpound, mutáns kutya, aki 2012-ben csatlakozott Zúzóhoz. Megkönnyebbültem :D

      Törlés