2 LDD vonat széria: MÁV Flirt


A tökmag gyerekvasúttal párhuzamosan és a mazsola után elszórakoztam kicsit egy nagyobb vonattal is kikapcsolódásként (micsoda képzavar :-)).
A Flirt motorvonat legóváltozatával  már lehet találkozni élőben is, a neten is van fent videó és képanyag, én egy alternatívát készítettem el. Ezért többet nem is írnék róla, viszont cserébe készítettem egy rövidke mozit a vonatról az LDD felületen :-)
Ezt megépíteni egy kihívás lenne, hatalmasra sikerült, a bőven 2200 elem fölötti kockaszámával egy igazi pénztárcagyilkos kreálmány!







2 megjegyzés:

  1. Szép lett, két észrevétel:
    -az ablakok teteje egyvonalban van, csak a forgóvázak fölött lévő ablakok alja magasabban van
    -lehet érdemes lett volna a középső részt duplázni, mert nem egyforma kialakításúak (az egyikben WC van).

    VálaszTörlés
  2. Az ablakok teteje az eredetin mindenhol egy vonalban van, nálam a kicsik mindenhol egy plate-nyivel alacsonyabban lettek beépítve. Így az emberek egy szintben tudnak ülni, de simán kivitelezhető lenne az emelés amúgy.
    A WC-s vagont is megcsináltam, de úgy már olyan irdatlan hosszú lett a gép és annyira nagy, komplex, hogy megtartottam a 3 kocsis verziót és a 4-ast eltettem talonba egy giga összeállításhoz.

    És a Nohab is készen van, ott lehet, hogy egy többverziós poszt lesz :-)

    VálaszTörlés