1 Hátoldali legózás

Ma indián táncot járunk felbuzdulva azon a híren, hogy újra westernes készletekkel áll elő a LEGO 2013-ban. Kíváncsi vagyok, milyen indiánfigurák születnek majd. Ma kiderül, 1997-ben hogy nézett ki egy indiánfalucska-részlet legóból. A Western téma Indians altémájának 6766-os, Rapid River Village szettjének eredünk nyomába.
via Brickset
Az alapmodell egy akár könyvillusztrációnak is beillő életkép: csendesen folydogáló patak (zseniális ez az alaplap) mentén békés ténykedés (főzés, őrködés, lovagolás, árubeszerzés kenuval szb.). A sátrak mellett a sziklás rész is elképesztően hangulatos, továbbá  a rengeteg kiegészítő (indián fegyverek, állatok, korhadt fatörzs stb.) még tovább emeli a készlet értékét.
A fedlap belső oldalán további fotókat találunk az alapmodellről.

via brickfile.com
A hátoldalon pedig

egy törzsfőnöknek járó "pulpitus" található a legnagyobb képen, míg a bal oldalon az alapmodell (szikla+2 sátor) egy variációja,  a maradék két kis képen pedig életképek jelennek meg. Tetszetősek a B-modellek is, de az eredetivel magasra került a léc. Ha fiúnak születtem volna, gyerekkoromban biztos megbolondultam volna egy ilyenért.

1 megjegyzés:

  1. Én fiúnak születtem, de nem csak gyerekkoromban bolondultam/ok meg egy ilyenért.
    Majd jól megveszem a fiaimnak :)

    VálaszTörlés