1 LDD vonat széria: V63 "Gigant"



A "Csörgő" után eg kis kihagyással  megépítettem a v43-as nagytestvérét, a V63-as "Gigant"-ot. 
Maga a felépítmény meglepően egyszerű, nincsen semmi trükközés, talán az orrész alsó sárga döntése lehet egy kicsit extrább megoldás, de ilyeneket szinte kötelező alkalmazni egy ilyen modell esetében. A hosszmérete majdnem megegyezik a szergejével, holott eredetileg méterekkel még annál is hosszabb, de ekkora monstrumot már nem akartam építeni. A szélvédők nem igazi ablakok, de anno egy átlátszó ablakelemet sikerült betennem (ez természetesen nem sztenderd eljárás legózáskor) egy ilyen döntött elembe, itt ezt az LDD nem hagyta, tehát a menetszél most besüvít. 
Ami egyedüli játszadozást igényelt a közel 3 órás rakosgatásban, az a 3 tengelyes kerékegység felfogatása és forgathatósága volt. Az M62-es verziónak kerekei adták az alapot, ez kicsit át lett dolgozva és a kialakítás is változott valamelest. Egyik este megcsináltam az alapra csatlakoztatva is, végre működött úgy, ahogyan szerettem volna. Azért furcsa, mikor fordulóban mennyire kitérnek a kocsiszekrény alatt :-)

















1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ha lehet elkérném a mozdony Ldd programját mert én is szeretném megépiteni

    VálaszTörlés