3 LDD vonat széria: M41 "Csörgő"

Egy kis szusszanás után elkészült ez az igásló is.
Nem mondanám nehéznek építésügyileg, nagyjából a V43-as szintjén mozog. Kis komplikációt a sárga eleje és a fülke tetőrészének megvalósítása okozott, utóbbit talán jobban is meg lehetne oldani, de átböngészve az LDD elemlistát személy szerint nem találtam olyan elemet, ami minden oldalról íves és kellően hosszan beilleszthető lenne. A kipufogó szégyenteljesen egyszerű, ezen még dolgozhattam volna, a renderelt képeken tűnt fel, hogy elég lazán biggyesztettem oda :-)
















3 megjegyzés:

  1. Na ez nem volt egy hosszú szusszanás:) Ami persze nekünk jó.

    Úgy vélem, mostanra sikerült gyökeret vernie bennem a gondolatnak, hogy én még nagyon hosszú ideig nem fogok vonatot MOC-olni, inkább tovább gyönyörködöm mások munkáiban.

    A ferdén íves (vagy ívesen ferde, stb.) tetődarab így is nagyon ütős. Talán minden második íves elem fél plate-tel való megemelése folyamatosabbá tenné, de piros kitöltőt nem tudnék javasolni az oldalt megjelenő résekhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvonási tüneteim lettek :-) Én pár hónappal ezelőttig azt sem tudtam, hogy mi az a MOC, a rendes vonatszettjeimmel voltam elfoglalva, azokat buheráltam és építgettem, aztán jött a felismerés, hogy miért ne építenék magam is valami élethűbbet. Belefogtam, a felénél kifogytam a kockákból. Mivel gyűjtögetni darabokat nem nagyon akaródzik, azért belefogtam a digitális építésbe, itt nem fogyok ki semmilyen elemből.
      Ehhez nem kell más, mint egy kis kreativitás és képzelőerő, ennyi, a többi adja magát :-D

      Az ívek kialakítása legóban nagyon nehéz, valahol tuti csorbát szenved a folymatosság. Ezzel meg kell barátkozni, de ettől legó a lego. Most a MÁV Flirt a szenvedés tárgya, na itt vannak ívek!

      Törlés
  2. szeretném megépíteni legóból a csörgőt... kaphatnék valami elem listat és útmutatót esetleg?

    VálaszTörlés