8 Hátoldali legózás - ultraszám

Gyerekkoromban imádtam azokat a kemény kartonpapírból készült mosószeres dobozokat. Olyan akcióra emlékszem, hogy autót lehetett nyerni úgy, hogy a mosóporban rejtették el a slusszkulcsot, de sajnos nem a mi dobozunk volt a nyerő. Legós ajándék nem rémlik, nektek igen?

Az hagyján, hogy a 886 Space Buggy ingyen járt minden dobozhoz, de kedvezményes áron kettő az egyben megrendelhető volt a 6880 + 6929-es készlet 1593-as szám alatt. Amíg anya mos, a gyerekek legóznak, nincs is ennél jobb :)

8 megjegyzés:

  1. Mi egyszer a porszívóhoz kaptunk egy tűzoltós készletet, mert a porszívónak volt egy Legok és puzzledarabok megmentésére kitalált tartozéka.

    VálaszTörlés
  2. Ez a buggy megvan nekem dobozostul, leírásostul.

    VálaszTörlés
  3. Több ilyen akció kellene, tuti áttérnék bármiből bármilyen márkára :) Az eddigi legnagyobb "fogásom" ilyen téren a Nestle nyuszi volt egy kakóporhoz: http://www.brickset.com/detail/?Set=4051-1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a nyuszi ebben a formában igazi kincs! Küldesz róla pár fotót? Kitenném a blogra.

      Törlés
    2. Két költözéssel ezelőtt volt és most készülünk a következőre. Folyamatos káosz. Megpróbálom azért előtúrni a tárolóból :) Ha meglesz remélem egész jó állapotban, mert borderline dark age-es voltam még, azért is került a kacatok közé és nem a Lego-hoz.

      Törlés
  4. Ezért gyerekként még mostam is volna:)

    @Zeon: A nyul irigylés tárgya, bár tényleges felhasználhatósága nálam jócskán korlátozott.

    VálaszTörlés
  5. Nekem gyerekkoromban megvolt a készlet,rengetegszer összeépítettem,illetve épült belőle sok MOC is:)Sajnos az eredeti leírás megsemmisült és a készletet is szétjátszottam..Most próbálom pótolni,jelenleg a 6880-as van a birtokomban már csak a 6929-el és újra összetudom építeni gyerekkorom kedvenc készletét:)

    VálaszTörlés