5 Tégla van közöttünk

Most jött el a pillanat, amikor belefutottam egy olyan épületbe, amelynek építéséhez a 2012-es év egyik elemújdonságát, a téglakockát használta fel valaki. Thomas Selander Klossboda vasútállomását ezzel építette meg, szerintem tetszetős módon, de a homlokzatnál még jobban tetszik a bütykös tető.


Nem csempéz!
A galériáját nézegetve kiderül, jó szín- és arányérzéke van a házépítéshez. (Na jó, a vonatokhoz is.)



Asper egy HO-s modellt öntött legóformába, és ahogy egy kommentelő kiemelte, fantasztikusan használja fel a régi piros kis ablakot 4 osztatú nagyot varázsolva belőlük.



l via Eurobricks l

5 megjegyzés:

  1. És lám, bütykökkel is lehet szép a világ! (bütyök? te is bütyközöl? :D)
    Én erről a kockáról még nem is hallottam! Hozzáértő kezekben gyönyörűeket lehet vele alkotni. Viszont én ebből nem igazán tudnék mást építeni... hogy nézne ki egy téglaajtós kocsi? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyos mennyiségű csempézés nálam is belefér, de alapvetően bütyökpárti vagyok.
      Ez a téglakocka érdekes darab, ha megnézed a bricklinkes linket, ott megtalálod, mennyi idei készlet tartalmazza és jó sokféle színben van belőle. Én jó kis gyár- v. raktárépületet raknék össze,példaként ott vannak a felújított közraktárak a Cetnél Pesten
      http://www.panoramio.com/photo/48814026
      vagy a Dorottya-udvar Budán.
      http://www.panoramio.com/photo/25750823

      Törlés
  2. Hűűű ez számomra az év postja akármelyik blogot nézzük. Nem tudtam erről a kockáról és nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nem is a téglás ház jön be, hanem a többi és nem is kicsit
    A téglakockával az a bajom, hogy drága és falon kívül nem jut eszembe mást építeni belőle :)

    VálaszTörlés