0 Miért is kezdem el?

Úgy két éve lehetett, hogy újra elkezdtem foglalkozni a legóval, amiben nagy szerepet játszott kisfiunk születése is. Játékok keresésébe fogtam, és mindeközben elkapott a nosztalgia saját gyerekkorom iránt, előkerültek a féltve őrzött legókészletek. A házasságnak köszönhetően pedig a két család legókészletei is egyesültek, ami elég jó alapot adott az újrakezdéshez. Kicsit furcsa volt felnőtt fejjel újból építési útmutatókat lapozgatni, kézbe fogni az apró emberkéket, autókat - de jó volt nagyon.
Aztán ahogy böngésztem az internetet, egyszer csak a kockagyárban találtam magam, és onnantól kezdve nem volt megállás. Ámultam-bámultam, hova jutott a legózás, milyen témákkal bővült a paletta és miket képesek építeni felnőttek, gyerekek. Tutukának köszönhetően pedig beleláthattam egy nem akármilyen blog működésébe.
Sajnos a kockagyár bezárt, és bennem óriási űr keletkezett, amit itt próbálok majd kitölteni. Nem akarom és nem is fogom tudni pótolni ezt a remek blogot, de nyilván nem fogok tudni levetkőzni mindent abból a légkörből, megfertőződtem rendesen...
Azt hiszem, kezdetnek ennyi elég is lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése