2 Mágneses vonzerő

Gyermekkoromban csak citys készleteim voltak (abból se sok), valahogy nem vonzott más téma, nem mintha ilyen megfontoltan gondolkodtam volna akkor a legózásról. A család anyagi korlátai is igen erősen befolyásolták a legóbeszerzéseket, no meg hát egyedüli lányként nem is igazán favorizálták ezt a vonalat. Bezzeg az unokatesóim (fiúk) bőven kaptak legót karácsonyra, míg nálam ez el-elmaradozott.
Újrakezdésem nagy felfedezése a Classic Space vonal, amibe egyenesen beleszerelmesedtem. Férjemnek köszönhetően - az összelegózás következtében - sikerült pár CS-készletre is szert tenni, amelyek ugyan itt-ott hiányosak, de jó alapnak bizonyultak. Aztán ahogy elmélyedtem a Space témában, az egyik altéma különösen megfogott, ami nem más, mint az M-Tron. Nem lövök el mindent ezzel kapcsolatban, fogok még írni erről éppen eleget. Most csak következzék egy kis kedvcsináló a '90-es évek legóreklámai közül:

Hamarosan érkezik egy végigjátszás a videón látható szuper járművek közül, ahol az is kiderül, miért vonz annyira ez a sajnos rövid életű vonal.

2 megjegyzés:

  1. Hogy tutukát idézzem... "Régen minden jobb volt." :D
    Ez reklám olyan reklám, amitől az ember tényleg megvenné! A mostani City reklámok... Semmik emellett. Duma, hey, gyorsépítés és megint duma. Ebben meg van fantázia, kreativitás is. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a 6 kerekű M-Tron masina nekem is meg van. Nagyon szerettem gyerekkoromban engem is megragadott a mágneses vonzerő :)

    "Régen minden jobb volt." Én inkább ezt úgy mondanám, hogy régen minden más volt, így gyerekek is mások voltak. Ezért nekik még más fajta reklámokat gyártottak.

    VálaszTörlés