1 Hátoldali legózás

Nem jártam utána, hogy pontosan mikortól és milyen témakörben jelentek meg azok a legódobozok, amelyek hátoldalán/oldalán (és néha még az építési útmutató végén is) alternatív modellek fotóit találjuk, és amely alternatívák megépíthetők (bár útmutató ezekhez nincs) az alapkészlet kockáiból. Mivel iszonyatosan menő verziókat tudtak kitalálni a LEGO tervezői és mivel vannak olyan jófej legósok, akik feltöltögetnek fotókat legódobozaik hátoldaláról, gondoltam, kezdeni kellene ezzel a legóörökséggel valamit. Így született meg  ennek a rovatnak az ötlete, amelyben egy-egy készlet dobozának hátoldala kerül bemutatásra.
Azért az érdekes, hogy elég sok végigjátszással találkoztam már, de B-modellek megépítésének dokumentálásába eddig még nem futottam bele. Pedig ez a fajta építkezés még felnőtt fejjel is nehéz lehet olykor - legalábbis nekem okozott már fejtörést...

Legóörökségünk e heti része 1993-ból Town/Flight témában a 6345-ös Aerial Acrobats készlet.



A repülő showból motorcsónakverseny, Forma-X verseny, egy repülőgép-alkatrész szállító és egy büfés (már-már) kamionszerű jármű építhető. Egyszerűen nem tudok választani, melyik tetszik jobban,  hiszen az alapmodell is nagyon a helyén van.
A képeket LegoReportnak köszönhetjük.

1 megjegyzés:

  1. Repülőből kocsit? Aztamindenit! De hát végülis ez LEGO. :) Én megépíteném mindet! Mind gyönyörű!

    VálaszTörlés